HomeViktig information

Viktig information

[row style=”collapse” width=”full-width”] [col span__sm=”12″ divider=”0″] [page_header align=”center” depth=”2″ title_case=”uppercase” sub_title=”NY HÅLLPLATS & NYTT SCHEMA KOMMER INOM KORT” nav_style=”simple” nav_size=”larger” bg_color=”rgb(255, 255, 255)” bg_overlay=”rgb(35, 149, 0)”] [/col] [/row] [row col_bg=”rgb(255,255,255)”] [col span__sm=”12″] [ux_text font_size__sm=”0.85″]

NY HÅLLPLATS & NYTT SCHEMA KOMMER INOM KORT

[/ux_text]

Vi släpper inom kort ny tidtabell och öppnar upp för ny hållplats  Lund > Helsingborg    Helsingborg > Lund > Malmö Airport

 

[divider] [accordion] [accordion-item title=”Gammalt inlägg”]
 

Nytt schema från och med 28 Mars 

Verksamheten nu aktiv – med nytt schema

Efter rådande omständigheter där samtliga av våra bussar vandaliserades så kan vi glädja om att informera att vi är åter igen ute på vägarna. 
Med anledning till att problemet ännu inte är helt löst har vi nu trots det kunnat lägga upp ett nytt tillfälligt schema för den buss vi har att köra med. 
Schemat kommer utökas med tiden allt eftersom vi får tillbaka den kapacitet vi hade innan vandaliseringen. 

Nya avgångstider: 

Firma jest teraz aktywna – z nowym harmonogramem

Po obecnych okolicznościach, w których wszystkie nasze autobusy zostały zdewastowane, miło nam poinformować, że ponownie wracamy na drogi.
Ze względu na fakt, że problem nie został jeszcze całkowicie rozwiązany, udało nam się jednak wprowadzić nowy tymczasowy rozkład jazdy autobusu, którym mamy jechać.
Harmonogram zostanie z czasem rozszerzony, gdy odzyskamy pojemność, którą mieliśmy przed aktami wandalizmu.
 
Nowe godziny odjazdów:

 

On the night of February 8, our company was subjected to vandalism

After the current circumstances where all of our buses were vandalized, we are pleased to inform you that we are back on the roads again.
Due to the fact that the problem has not yet been completely resolved, we have now nevertheless been able to put up a new temporary schedule for the bus we have to drive with.
The schedule will be expanded over time as we regain the capacity we had before the vandalism.
 
New departure times:
 

 

 

 

 

 

 

 

Natten till den 8 Februari blev vårt bolag utsatt för vandalisering

Två av våra bussar blev vandaliserade och uppbrända vilket ledde till att vi inte kunde utföra några körningar. 
En av bussarna gick att rädda, medan den andra blev totalförstörd. 
Vi har en tredje buss på ingång som planeras vara hos oss om 10 dagar från och med skrivande stund 10 Februari. VI hoppas därför kunna vara ute i tjänst igen redan efter den 20:e. 

Dock kommer våra resurser vara begränsade fram tills försäkringsärendena är lösta och vi har tre fungerande bussar igen. 
Vi kommer därför använda denna sida för att uppdatera er om nuvarande status. 
När vi är åter i trafik kommer detta stå på denna sida och tiderna i bokningssystemet är aktuella för just det tillfälle. 

Genom att skapa ett konto på hemsidan kommer vi använda er e-postadress och uppdatera er om förändringar. 

W nocy 8 lutego nasza firma padła ofiarą wandalizmu

Dwa z naszych autobusów zostały zdewastowane i spalone, co oznaczało, że nie mogliśmy wykonywać żadnych kursów.
Jeden z autobusów udało się uratować, drugi został doszczętnie zniszczony.
Mamy trzeci autobus w drodze, który ma być z nami za 10 dni od momentu pisania tego tekstu 10 lutego. Mamy zatem nadzieję, że już po 20.

Nasze zasoby będą jednak ograniczone do czasu uregulowania spraw ubezpieczeniowych i ponownego uruchomienia trzech autobusów.
Dlatego będziemy korzystać z tej strony, aby informować Cię o aktualnym stanie.
Kiedy wrócimy do ruchu, będzie to na tej stronie, a godziny w systemie rezerwacji są aktualne dla tej konkretnej okazji.

Tworząc konto w serwisie, wykorzystamy Twój adres e-mail i poinformujemy Cię o zmianach.

 

On the night of February 8, our company was subjected to vandalism

Two of our buses were vandalized and burned, which meant that we could not make any runs.
One of the buses could be saved, while the other was completely destroyed.
We have a third bus on the way which is planned to be with us in 10 days from the time of writing February 10. WE therefore hope to be out on duty again already after the 20th.

However, our resources will be limited until the insurance matters are resolved and we have three functioning buses again.
We will therefore use this page to update you on the current status.
When we are back in traffic, this will be on this page and the times in the booking system are current for that particular occasion.

By creating an account on the website, we will use your email address and update you on changes.

[/accordion-item] [/accordion] [/col] [/row]